Kassaløsninger integrert med Xledger | Xledger Norge

Kassesystemer

kassasystemer integrert med Xledger
Benytter du kassesystemer, kan disse ofte integreres med Xledger. Innen 1. januar 2019 må alle salgspunkt i Norge være tilpasset nytt regelverk. Våre samarbeidspartnere er klare for kassaloven med garanti om oppgradering innen den trer i kraft.

  
Har du spørsmål rundt hvilke kasser Xledger passer godt med kan du sende en mail til salg@xledger.no, eller kontakte en av våre samarbeidspartnere.

For å opprette kobling mellom kassesystem og Xledger må det eksporteres ut eksempelvis dagsoppgjør fra kasse.
Denne filen plasseres på en PC eller server, og filen lastes automatisk over i Xledger.

 

fc-pos-logo

Finn Clausen POS tilbyr Omega kassesystem koblet opp mot Xledger. Med Omega og Xledger trenger du ikke føre manuell kassadagbok og får automatisk overføring av bokføringsgrunnlag rett inn i regnskapet. Det er muligheter for utveksling av fakturagrunnlag, logistikk (i form av varebeholdninger), kunderegister og personallister. Omega kan integreres med nettbutikker. Kassen sender lagerbeholdning og får bevegelser tilbake, eller omvendt, avhengig av hvor lageret er, slik at lagerstatus i kasse og i nettbutikk alltid er korrekt.

 Passer for bransjer:

  • Detalj/faghandel
  • Velvære
  • Servering
  • Kantine

 
For mer informasjon kontakt Finn Clausen POS, eller les mer på finnclausen.no

 

Admincons

Pckasse er ferdig integrert mot Xledger og leveres av Admincons. Admincons setter opp all integrasjon og løsninger i forbindelse med installasjon, tilpasset i hvert enkelt tilfelle. All aktivitet i kassen med touch, skanning, salg, ordre og lager er enkelt og meget oversiktlig. Løsningen er integrert med bankterminal – SafePay/CashQuard, kundekort, gavekort, vekter og har en rekke andre muligheter som kontant og kredittsalg på avdeling-, prosjekt- og objektnivå, nyregistrering av kunder i kasse, adgangskontroll, omsettingsrapport etc.

Passer til de fleste bransjer.

Dagsoppjør går direkte inn til Xledger for bokføring. Her blir bilag automatisk fordelt på de ønskede kontoene.

Kontakt Admincons

 

Evry POS

Complete POS er en fremtidsrettet og velfungerende kasseløsning som gjør at dine medarbeidere kan ha fokus på salg og kundebehandling. EVRY`s CompletePOS løsning sikrer en fleksibel og kostnadseffektiv kassaløsning for din bedrift som er ferdig integrert mot Xledger. Løsningen er et helhetlig butikkdata- og ordre/lager/faktura-løsning i et enkelt og oversiktlig brukergrensesnitt. Dette gir deg full kontroll fra varen slås inn i kassen til transaksjonen er overført til ditt regnskapssystem. EVRY har egne teknikere som installerer Complete POS over hele landet. Før installasjon i bedriften din, har EVRY kontrollert at varelisten ligger i kasseløsningen og er knyttet opp mot regnskapsfører.

Kontakt EVRY POS